اميرعلي  اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

اميرعلي عشق مامان و بابا

پايان بيست ماهگي

1390/5/25 14:17
نویسنده : فرشته
354 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم ورودت رو به 21 ماهگي تبريك ميگم ان شالله ورودت به 21 سالگي رو برات جشن بگيريم

پسر نازم تو همه زندگي من و پدرت هستي همه زندگي ما سرشار از عشق به توست. بزرگ شو تا  در دل من و پدرت  با هر لحظه بزرگ شدنت برگي جوانه بزنه تا اميد از دلمون نره .ما لحظه ها رو به عشق قد كشيدنت و موفقيتت سپري ميكنيم

 عزيزم هميشه سبز باشي و استوار

                              

                       دوستت داريم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پگاه
26 مرداد 90 14:51
عزيزم دلم من هم اميدوارم كه مامان و باباي مهربونت ورود به 21 سالگيت رو برات جشن بگيرند و هميشه شاداب باشي پسر گل.


رومینا مامی پارسا
31 مرداد 90 10:30
سلام عزیزم ، وای باورم نمیشه امیر علی خوشگل چقدر بزرگ شده ، مرسی که به ما سرمیزنی خیلی خوشحال شدم عزیزم روی ماه گل پسری رو میبوسم