اميرعلي  اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

اميرعلي عشق مامان و بابا

تولد سه سالگي اميرعلي

1391/9/24 17:15
نویسنده : فرشته
1,720 بازدید
اشتراک گذاری

تو گریستی ... خدا تو را دید ... آسمان لرزید...  نزدیک زمستان بود ... بر زمینیان بارید ... و من عاشق شدم و چتر خویش را بی آنکه تو بفهمی برای یک عمر بر سر تو و تو را در پناه خویش گرفتم ...... و اکنون سه سال میگذرد و هنوز بی آنکه تو بفهمی ............. من برای قلب پاک تو... خنده های تو... اشک ها و بغض های تو آمده ام...... از همان لحظه که میان گریه های کودکانه ات فقط تاریکی دنیا را میدیدی...... و بعد تجربه کردی آغوش مادر را...و لبخند زیبای پدر را.... چشم های من در انتظار نگاه های گیرا و جستجوگر تو بود..... و تو آمدی برای درک احساس زیبای مادر بودن... زن بودن... وتو....هدیه ای از خدا.....برای جاودانه کردن روزهای زندگی.... امروز....در خیالم.....دستانم آرام میگیرند در دست های کوچک تو ...... قلبم میلرزد از نگاه های معصومانه تو... و ما میرقصیم و میخندیم و شادیم و سرخوش در دنیای کودکانه تو..... و خدا را سپاس....بسیار سپاس برای داشتن همچون تویی....و من همیشه می خوانم نام تو را... پسرم ....

                      niniweblog.com

                       اميرعلي جانم تولدت مبارك

 

براي ديدن عكسهاي تولد لطفا"ادامه مطلب رو ببينيد 

تولد سه سالگي اميرعلي با تم انگري بردز

تزيينات ديوار

 

 

 

 

پاكت هاي هديه كار دست خودم

 

خانواده خوكها

 

انگري برد

 

خانواده انگري بردز

 

عكس هاي اميرعلي كه هديه داديم

 

 

ژله رولي

 

 

ژله خرده شيشه

 

ژله بازيافتي از ژله خرده شيشه

 

كيك انگري برد  دست پخت خودم

 

 

 

                              niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 18:00
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان هستي وهانا
25 آذر 91 10:56
تولد امير علي مبارككككككككككك ايشالا 120ساله شه
الی مامان
25 آذر 91 12:25
مامان که می شوی هم زمان و ناخواسته عاشق هم می شوی کسی می شود همه کس تو و تو می شوی همه کس کسی ، یکی به اسم فرشته مثل معجزه که خدا روزی تو و روزهایت کرده نوش جانت حس و حال این روزهایت معجزه ی مادر بزرگ تر شده ای و متفاوت تر دردانه تولدت مبارک
لیلی
25 آذر 91 18:57
تولدت مبارک امیر علی جان به من هم سر بزن.
پگاه
26 آذر 91 10:31
عزیزم چقدر لبخندت ملوس و زیباست. انشالله که تولد 120 سالگیش. همیشه موفق باشی گل پسر.
مامان اميرحسين
10 دی 91 11:06
سلام سنا جون ممنونم که نظر گذاشتی من چیزی ندیدم فکر کنم عیب از سیستم بوده امیرحسین گلم رو ببوس

آرزو
18 بهمن 91 9:57
سلام به فرشته دوست مهربان و هنرمندم عزیزم واقعا از دیدن این همه سلیقه لذت می برم. هم مامان خوبی هستی هم همسر خوبی هم دوست خوبی. کاش می شد بیشتر ازت چیز یاد بگیرم.
اميرحسين و مامي
29 اسفند 91 23:37
وووووووووووووووو يك سال بعد خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. عيدتان پيشاپيش مبارك
مامان پارسا
30 اردیبهشت 92 21:45
سلام عزیزم تولد امیر علی گل رو تبریک میگم عکس ها خیلی زیبا بود ، دست گلت درد نکنه خیلی خوش سلیقه هستی روی ماه امیر علی گل رو میبوسم
شبنم
18 مرداد 92 14:24
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر