اميرعلي  اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

اميرعلي عشق مامان و بابا

دو سال و دو ماهگي پسرم

1390/11/25 14:37
نویسنده : فرشته
754 بازدید
اشتراک گذاری

امير علي جونم دو سال و دو ماهگيت مبارك عزيز دلم

به چشم به هم زدني دو ماه از دو سالگيت گذشت و البته تغييرات به خوبي در تو مشخصه و البته با بزرگ شدنت خرابكاريهات هم بيشتر شده

ببخشيد كه آپ كردن اينجا طول كشيد چون چند وقتي درگير كمر درد بودم و نميتونستم بشينم پاي نت

ولي خوب اين بار هم چند تا عكس گذاشتم كه بعضيهاش با عرض شرمندگي رمز دارند

به قيافه مظلومش نگاه نكنيد رسما"خانوم عكاس رو ديوانه كرد تا يه عكس از توش در اومد

در ادامه عكسهاي تولدش

 

وقتي با هر چيزي بشه كيك تولد درست كرد

 

اون بالا چه ميكني وروجك؟

 

آخه تو كمد لباست ديگه دنبال چي ميگردي پسر جان؟

والبته وقتي حس پدر بودنش گل ميكنه و عروسكهاي مورد علاقه اش رو مياره پيش خودش ميخوابونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پگاه
25 بهمن 90 15:50
عكس پرسنليت كه حرف نداره، آقا، جيگر، ماه، يكدونه اي ولله. قربونت بشم كه مثل رونيا عاشقه كيك تولدي. رونيا هم مثل شماست خاله. همش در حال درست كردن كيك و فوت كردن شمع هاست.
راحیل
25 بهمن 90 17:06
الهی تولد 100 سالگیتو جشن بگیری عزیزممممم.واقعا خیلی آقا و معصوم هستی.میبوسمت گل پسر نازنین.راستی مامان خیلی خیلی ماه و مهربونی هم داری قدرشو بدون.بوووووووووووس.
مامان امیر مهدی
25 بهمن 90 17:31
سلام مامان امیر علی من لینکتون کردم ممنون میشم شما هم این افتخارو بهمون بدین امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم
مامان اميرحسين
30 بهمن 90 13:32
خدابد نده فرشته جون ان شالله سلامتی باشه فدای تک تک عکسا و شیطونی ها و ...آخی چه عکس پرسنلیش نانازه واقعاً مظلومیت از تموم نگاهش می باره یه عالمه دوستون دارم
مامان امیر مهدی
16 اسفند 90 15:34
مامانی وقت کردی بیا اپم
مامان امیرحسین
27 اسفند 90 19:41
دنيا رو براتون شاد شاد و شادي رو براتون دنيا دنيا آرزومندم *** عيدتون پیشاپیش مبارک [بوسه]
سمیرا مامان شاهزاده ها
28 اسفند 90 18:45
سلام خدا گل بسرتو برات حفظ کنه منم 1 امیر علی دارم دوست داشتی یه سر بزن تمایل داشتی تبادل لینک کنیم
مامان امیر مهدی
25 فروردین 91 17:03
سلام مامانی به ما هم سر بزن