اميرعلي  اميرعلي ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

اميرعلي عشق مامان و بابا

ما اومديم

1390/8/23 16:44
نویسنده : فرشته
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبم كه ميان و به اينجا سري ميزنند

غيبت طولاني ما رو به بزرگيتون ببخشيد اما اين بار دست پر اومدم با عكسهاي اميرعلي و كارها و شيطنتهاش

جمعه تولد عمو محمد اميرعلي بود كه از همينجا بهش تبريك ميگم و براش آرزوي روزهاي خوب و خوش رو  دارم اين هم عكس كيكش كه درست كرده بودم

شب كه اومديم خونه اميرعلي ازم خواست تو ليوان ني دارش براش آب بريزم وليوان خودش رو هم برداشت و نشست رو زمين . من هم مشغول كارهام بودم كه ديدم:اميرعلي داره ني رو فوت ميكنه و براي خودش دست ميزنه تشویقو ذوق ميكنههورا

 

و اما ديروز:

اخبار داره نتايج مسابقات قهرماني وزنه برداري جهان رو نشون ميده و من هم دارم به اميرعلي نهارش رو ميدم كه يه مرتبه بلند شد و ليوانش رو گرفت بالاي سرش انگار يه وزنه 200 كيلويي رو برده بالا بعد خودش رو تشويق ميكنه و دست ميزنهتشویق من هم كه مادررررررر همين طور قربون صدقه قهرمانم ميرفتم و تشويقش ميكردم چه كنم مادرم ديگهقلب

                        niniweblog.com

 

بالشاي مبل رو با كلي زحمت اوهرو هم ميچينه و بعد از اتمام كار با تشويقهاي پياپي خودش مواجه ميشه

niniweblog.com

چند روزيه داره سعي ميكنه سوت يزنه واقعا"اين رو نميدونم از كجا ياد گرفتهآخعاشق جارو برقي كشيدنه و كلي تو جارو كشيدن بهم كمك ميكنه

niniweblog.com

واما بعد:  يه مدتيه كه دارم براي اميرعلي لباس ميبافم

niniweblog.com

و چند تا چيز هم بافتم كه عكسش رو ميزارم بهم نخندينا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ملیسا
23 آبان 90 16:49
آفرین به هنرمندیه شما بافتنی هاتون خیلی قشنگه همینور کیکهاتون
پگاه
23 آبان 90 17:57
آخ جيگرتو برم من خاله. قهرمان كوچولو. ماشالله به اين مامان هنرمندت با كيك خوشگل و بافتني هاي خيلي خوشگل تر كه وقتي شما ميپوشيشون حتماً مامانت كلي كيف ميكنه . چقدر نازي خاله. فرشته جون عيدت هم مبارك عزيزم. راستي كلاه سبزه خيلي ناز و خوشگله. خسته نباشي خواهر.